Všeobecné obchodní podmínky
(dála jen VOP) PRO DUSEDOMOVA.CZ
Kdo jsem a co dělám?
Tento web provozuji a služby a zboží poskytuji jako podnikající fyzická osoba – Naděžda Pušáková, se sídlem na adrese 73912 Čeladná 503, Česká republika, identifikační číslo 73150568, podnikající na základě živnostenského oprávnění.
Na webových stránkách www.dusedomova.cz naleznete nabídku online kurzů, prožitkových workshopů, kreativních kurzů, akcí a dalších produktů, které si můžete zakoupit. Po uskutečnění objednávky se mnou uzavřete Smlouvu, jejíž nedílnou součástí jsou tyto Podmínky.
Smlouvu se mnou můžete uzavřít jako Podnikatel, tedy pokud nakupujete na své IČO, nebo jako Spotřebitel. Naše zákony vám jako Spotřebitelům dávají některá zvláštní práva, o kterých se více dozvíte v dalších částech těchto Podmínek.
Cílem těchto Podmínek je vám vysvětlit, jaké vzájemné povinnosti a práva nám vznikají v souvislosti nebo na základě Smlouvy, kterou se mnou uzavíráte, a informovat vás o nich. Kromě těchto Podmínek se v našem vztahu řídíme také českými zákony, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a pokud jste Spotřebitel, tak i zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Prosím, přečtěte si také, jak pracuji s vašimi osobními údaji. Všechny podrobnosti najdete tady.
Základní pojmy, které v Podmínkách najdete:
Spotřebitel: jste vy, pokud se mnou uzavíráte Smlouvu jako fyzická osoba nezávisle na vašem podnikání, tedy pokud u mě nenakupujete na firmu.
Podnikatel: jste vy, pokud se mnou uzavíráte Smlouvu v návaznosti na své podnikání, tedy nakupujete-li na firmu.
Podmínky: jsou tyto všeobecné obchodní podmínky, které právě čtete.
Smlouva: je smlouva o poskytování služeb, kterou se mnou uzavíráte.
Digitální obsah: jsou například předpřipravené online kurzy prezentované na mém Webu.
Služby: jsou akce jako kreativní kurzy vedené živě, prožitkové pobyty nebo webináře. Veškeré Služby, které poskytuji, naleznete na mém Webu.
Zboží: jsou například pomůcky pro tvorbu nebo hotové výrobky jako patchworkové výrobky nebo malované obrazy (je to fyzické zboží). Aktuální nabídku mého Zboží naleznete na mém Webu.
Cena: je cena za Digitální obsah, Služby a Zboží, kterou jste povinni uhradit.
Web: jsou moje webové stránky www.dusedomova.cz.
Sociální sítě: jsou moje sociální sítě, zejména: facebookový profil Duše domova (@dusedomova) a YouTube kanál s názvem Duše domova (@dusedomova).
Občanský zákoník: zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
Jak mě můžete kontaktovat?
Pokud máte jakékoliv otázky, můžete mě kontaktovat prostřednictvím těchto údajů:
- Ing. Naděžda Pušáková, Čeladná 503, 73912 Čeladná
- e-mail: nada@dusedomova.cz
- tel.: +420 731 504 584
Odpovím vám co nejdříve.
Podrobnosti o zpřístupnění jednotlivých Služeb najdete dále v těchto Podmínkách.
V rámci objednávky Digitálního obsahu skrz objednávkový formulář na Webu zároveň provádíte i registraci do uživatelského účtu. Je důležité, abyste uváděli veškeré údaje pravdivě a správně, a také je musíte při jakékoliv změně aktualizovat nebo mi takovou změnu oznámit. Údaje, které při objednání, resp. registraci uvádíte, považuji za správné. Za chybně uvedené údaje a případnou související škodu bohužel nemohu odpovídat.
Pokud dojde k objednávce při které nedochází automaticky ke zřízení uživatelského účtu, zašlu vám přihlašovací údaje na e-mailovou adresu, kterou jste mi sdělili, a to do 72 hodin od obdržení Ceny za příslušnou Službu.
Přístup k vašemu uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem, které je generováno ze zadaných údajů (je jím případně i váš e-mail, který jste uvedli v objednávce), a heslem, které si sami zvolíte nebo vám bude automaticky vygenerováno. Údaje vám budou následně zaslány na vámi uvedenou e-mailovou adresu. Prosím, důkladně si zkontrolujte i složku SPAM, kam tento e-mail může zapadnout. Prosím, abyste ohledně přístupových údajů k účtu zachovávali mlčenlivost. Svůj uživatelský účet nebo přístupové údaje poskytnuté v rámci plnění služby nejste oprávněni nechat využívat třetí osobu.
Vezměte, prosím, na vědomí, že uživatelský účet nemusí být nepřetržitě dostupný, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
Digitální obsah
Digitálním obsahem je předpřipravený kurz, ke kterému získáte online přístup. Pro tyto kurzy je typické, že v nich nepotřebujete asistenci či podporu. Pokud je tato podpora vysloveně uvedena v popisu produktu, je tato poskytována v rámci emailové komunikace nebo v uzavřené FB skupině, případně na jiných sítích či jinou formou, která je však vždy předem dohodnuta v rámci podmínek sjednané služby.
Jak si takový Digitální obsah objednat?
Digitální obsah si můžete objednat na Webu prostřednictvím formuláře, který obsahuje zejména informace o tomto obsahu, Cenu, způsob úhrady Ceny a údaje o způsobu dodání. Na základě těchto informací si vytvoříte objednávku ("Objednávka Digitálního obsahu"). Poté, co obdržím Objednávku Digitálního obsahu, vám potvrdím její přijetí prostřednictvím e-mailu. Doručením tohoto potvrzení do vaší e-mailové schránky je mezi námi uzavřena Smlouva, na základě které se zavazujete za kurz zaplatit. Společně s potvrzením Objednávky Digitálního obsahu vám zašlu také tyto Podmínky. V Objednávce Digitálního obsahu musíte uvádět pravdivé, aktuální a úplné informace. V případě, že uvedete nepravdivé, neaktuální či neúplné informace, neodpovídám za případnou újmu tím způsobenou.
Jak Digitální obsah zaplatit?
U každého Digitálního obsahu je uvedena jeho přesná Cena. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené Ceně, nejsem povinna vám Digitální obsah za takto zjevně chybně uvedenou Cenu dodat, a v případě, kdy jsem s vámi s takto chybně uvedenou Cenou uzavřela Smlouvu, jsem oprávněna od ní odstoupit.
Cenu je možné uhradit bankovním převodem. Pro každou platbu vám vystavím fakturu, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v Objednávce Digitálního obsahu.
Případné slevy na Digitální obsah není možné vzájemně kombinovat.
Pokud je to u produktu výslovně uvedeno, umožňuji možnost platby ve splátkách. V takovém případě bude postupováno podle konkrétního splátkové kalendáře, který je uveden v objednávkovém formuláři. I tato objednávka modifikovaná platbou ve splátkách je však objednávkou zavazující k zaplacení všech splátek. Pokud budete s některou ze splátek v prodlení, jsem oprávněna vám přístup k Digitálnímu obsahu znepřístupnit, a to až do doby, než příslušnou splátku zaplatíte. Tím však není dotčena vaše povinnost všechny domluvené splátky zaplatit.
Jak funguje Digitální obsah?
Po objednání a zaplacení Digitálního obsahu (příp. zaplacení první splátky v případě platby ve splátkách) vám e-mailem zašlu přístupové údaje, kde získáte hned po zaplacení přístup k Digitálnímu obsahu, což jsou např. výuková videa, pracovní listy, pracovní návody, šablony a případně další doprovodné materiály.
Dodání Digitálního obsahu
Digitální obsah jako předmět Smlouvy je z mé strany odevzdaný ve chvíli, kdy vám doručím e-mail s odkazem na přístup k Digitálnímu obsahu.
Odstoupení od Smlouvy
U Digitálního obsahu odstoupení od Smlouvy není možné, pokud jste u nákupu Digitálního obsahu souhlasili s tím, že vám celý obsah zpřístupním ihned po zakoupení – tedy dříve, než uplyne lhůta pro odstoupení od Smlouvy. Tím pak ztrácíte právo na odstoupení od Smlouvy ve 14 denní lhůtě.
Jak je to se službami?
V případě Služeb na mém Webu jako jsou akce, kurzy a workshopy (jednodenní akce nebo vícedenní pobyty) a online či živé kurzy, které nejsou předpřipravené, ale věnuji se vám v nich v reálném čase.
Jak si můžete službu objednat?
Službu si můžete objednat přes objednávku na Webu prostřednictvím formuláře, který obsahuje zejména informace o Službě (např. době a místě konání akce), o její Ceně, způsobu úhrady Ceny a konkrétních storno podmínkách, které se na účast na našich akcích nebo kurzech vztahují. Na základě těchto informací si vytvoříte objednávku ("Objednávka Služby"). Jakmile obdržím Objednávku Služby, potvrdím vám její přijetí prostřednictvím e-mailu. Doručením tohoto potvrzení je mezi námi uzavřena Smlouva, na základě které se zavazujete za Službu zaplatit. Společně s potvrzením Objednávky Služby vám zašlu také tyto Podmínky.
Vyhrazuji si právo odmítnout jakéhokoliv účastníka, a to z důvodu nevhodnosti, neúčelnosti nebo nebezpečí pro další účastníky.
V Objednávce Služby musíte uvádět pravdivé, aktuální a úplné informace. V případě, že uvedete nepravdivé, neaktuální či neúplné informace, neodpovídám za případnou újmu tím způsobenou.
Změny Služby
Vyhrazuji si právo provést změny Služby – především místa, termínu konání, programu – a to v případě neočekávaných okolností, které jsem nezpůsobila vlastní vinou a které mi brání v poskytnutí Služeb podle sjednaných podmínek či informací na Webu. O jakékoliv případné změně vás budu neprodleně informovat e-mailem.
Platba za služby
U každé Služby je uvedena její přesná Cena, případně výše rezervačního poplatku. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené Ceně, nejsem povinna vám přístup na akci nebo do kurzu za takto zjevně chybně uvedenou Cenu umožnit, a v případě, kdy jsem s vámi s takto chybně uvedenou Cenou uzavřela Smlouvu, jsem oprávněna od ní odstoupit.
Cenu je možné uhradit bankovním převodem, případně v hotovosti, pokud tak bylo dohodnuto. Pro každou platbu vám vystavím fakturu, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste mi sdělili.
Případné slevy na Služby není možné vzájemně kombinovat.
Odstoupení od Smlouvy
Obecně platí, že Spotřebitelé mají možnost odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření na internetu nebo prostřednictvím jiného komunikačního prostředku na dálku, a to i bez udání důvodu. Jako Spotřebitelé můžete odstoupit od Smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči mně (např. e-mailem). Pro odstoupení od Smlouvy můžete také využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek.
V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vám zruším účast na akci/kurzu a vrátím vám zaplacenou Cenu do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili, a to stejným způsobem, jakým jsem ji od vás původně přijala. Můžeme se ale dohodnout i na jiném způsobu vrácení Ceny.
Podnikatelé právo na odstoupení od Smlouvy nemají vůbec.
Kdy nemáte možnost odstoupit od Smlouvy?
Existuje výjimka, kdy možnost odstoupení od Smlouvy nemáte, a to v případě, že jste souhlasili s poskytnutím Služby dříve, než uplyne lhůta pro odstoupení od Smlouvy – tedy pokud se akce/kurz konaly ve 14denní lhůtě pro odstoupení od Smlouvy.
Storno podmínky
Kdykoliv před začátkem akce nebo kurzu máte právo svou účast zrušit (prostřednictvím výše uvedených kontaktních údajů, primárně pak e-mailem na: nada@dusedomova.cz). Zrušení Objednávky Služeb se řídí storno podmínkami, které jsou na Webu upraveny individuálně pro každou akci nebo kurz.
Za zrušení se považuje okamžik doručení zrušení (tedy např. doručením do mé e-mailové schránky).
V případě, že na akci nedorazíte nebo se do kurzu nepřipojíte a svou účast, zaplacená Cena se nevrací.
A jak je to se Zbožím?
Mé Zboží – například výtvarné pomůcky a jiné fyzické zboží – si můžete objednat na Webu prostřednictvím formuláře, který obsahuje bližší informace o konkrétním Zboží, jeho Ceně, způsobu úhrady
Ceny a doručení Zboží.
Na základě těchto informací si vytvoříte objednávku ("Objednávka Zboží"). Jakmile obdržím Objednávku Zboží, potvrdím vám její přijetí prostřednictvím e-mailu. Doručením tohoto potvrzení je mezi námi uzavřena Smlouva, na základě které se zavazujete za Zboží zaplatit. Společně s potvrzením Objednávky Zboží vám zašlu také tyto Podmínky.
V Objednávce Zboží musíte uvádět pravdivé, aktuální a úplné informace. V případě, že uvedete nepravdivé, neaktuální či neúplné informace, neodpovídám za případnou škodu tím způsobenou.
Jak Zboží zaplatit?
U každého Zboží je uvedena jeho přesná Cena. Pokud by došlo ke zjevné chybě v uvedené Ceně, nejsem povinna vám Zboží za takto zjevně chybně uvedenou Cenu umožnit, a v případě, kdy jsem s vámi s takto chybně uvedenou Cenou uzavřela Smlouvu, jsem oprávněna od ní odstoupit.
Cenu je možné uhradit bankovním převodem.
Pro každou platbu vám vystavím fakturu, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude vám zaslána na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v Objednávce Zboží.
Případné slevy na Zboží není možné vzájemně kombinovat.
Dodání Zboží
Nabízené Zboží mám skladem a odesílám je ihned, co je to možné. Pokud se nedohodneme jinak. Objednané Zboží vám zašlu prostřednictvím přepravních služeb, jejichž výpis najdete v průběhu Objednávky Zboží. Poštovné a balné je pak účtováno dle aktuálního sazebníku, který se vám objeví v rámci Objednávky Zboží.
Zboží vám bude dodáno na místo určené v Objednávce Zboží. Vy jste pak povinni zásilku při dodání převzít. V případě, že zásilku nepřevezmete, budu to považovat za odstoupení od Smlouvy a v takovém případě mám právo po vás požadovat náhradu nákladů s tím spojených.
V případě, že je zásilku z důvodů na vaší straně nutno doručovat opakovaně či jiným způsobem než uvedeným v Objednávce Zboží, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručením Zboží nebo s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zásilky doporučuji pečlivě zkontrolovat neporušenost obalu zásilky a v případě jakýchkoliv závad toto ihned oznámit dopravci. V případě, že bude obal zásilky porušen, nemusíte zásilku od přepravce převzít.
Odstoupení od smlouvy
Jako Spotřebitel máte možnost odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí Zboží při uzavření Smlouvy na internetu nebo prostřednictvím jiného komunikačního prostředku na dálku, a to i bez udání důvodu. Pokud vám Zboží pošlu v několika zásilkách, lhůta se počítá až od převzetí poslední zásilky.
Jako Spotřebitelé můžete odstoupit od Smlouvy jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči mně (např. e-mailem). Pro odstoupení od Smlouvy můžete také využít vzorový formulář, který najdete jako přílohu těchto Podmínek.
V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva od počátku ruší. To znamená, že vy mi vrátíte Zboží a já vám vrátím zaplacenou Cenu včetně nejnižšího poštovného, které nabízím. Zboží mi musíte odeslat do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na zaslání Zboží zpět ke mně hradíte vy. Já vám do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od Smlouvy odstoupili, vrátím Cenu stejným způsobem, jakým jsem ji od vás původně přijala. Můžeme se ale dohodnout i na jiném způsobu vrácení Ceny. Zboží, včetně všech případných dárků, musí být zasláno nebo osobně doručeno na adresu: Naďa Pušáková, 73912 Čeladná 503. Zásilky prosím neposílejte na dobírku, nebude na ně brán zřetel.
Pokud jsem vám spolu se Zbožím poslala nějaké bezplatné plnění (dárek), jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.
Podnikatelé právo na odstoupení od Smlouvy nemají vůbec.
Reklamace aneb jak je to s odpovědností za vady?
Reklamace Digitálního obsahu
Odpovídám vám za to, že Digitální obsah při převzetí nemá vady. Zejména odpovídám za to, že:
a) Digitální obsah odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b) je vhodný k účelu, pro který je požadujete a s nímž jsem souhlasila;
c) je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu instalaci).
Dále odpovídám za to, že vedle ujednaných vlastností:
a) je Digitální obsah vhodný k účelu, k němuž se digitální obsah tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
b) Digitální obsah rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem digitálního obsahu téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na má veřejná prohlášení nebo prohlášení jiné osoby v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
c) je Digitální obsah poskytován s příslušenstvím a pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat;
d) Digitální obsah odpovídá zkušební verzi nebo náhledu, které jsem vám zpřístupnila před uzavřením Smlouvy.
Za výše uvedené poslední čtyři body neodpovídám v případě, že jsem vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornila, že se některá vlastnost Digitálního obsahu liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.
Práva z vadného plnění můžete uplatnit po celou dobu trvání závazku, pokud se na Digitálním obsahu projeví nebo vyskytne vada. Jde-li o jednorázové plnění (což se týká většiny mého Digitálního obsahu), můžete vytknout vadu, která se projeví do dvou let od zpřístupnění Digitálního obsahu.
Pokud jste Podnikatelem, práva z vadného plnění musíte uplatnit nejpozději do 3 dnů od zjištění vady, jinak na vaši reklamaci nebude brán zřetel.
Reklamace Zboží
Odpovídám vám za to, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídám za to, že:
a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
b) je vhodné k účelu, pro který je požadujete a s nímž jsem souhlasila;
c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití (včetně návodu k montáži nebo instalaci, pokud je potřeba).
Dále odpovídám za to, že vedle ujednaných vlastností Zboží:
a) je vhodné k účelu, k němuž se příslušné druhy obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy daného odvětví, není-li technických norem;
b) množství, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem příslušných druhů, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná mnou nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
c) je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;
d) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsem vám poskytla před uzavřením Smlouvy.
Za výše uvedené poslední čtyři body neodpovídám v případě, že jsem vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornila, že se některá vlastnost Zboží liší a vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.
Svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let od převzetí Zboží. Pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že bylo Zboží vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou nemůžete Zboží užívat, v případě, že jste vadu vytkli oprávněně.
Pokud jste Podnikatelem, práva z vadného plnění musíte uplatnit nejpozději do 3 dnů od zjištění vady, jinak na vaši reklamaci nebude brán zřetel.
Práva z vadného plnění nemáte v případě, že jste vadu sami způsobili. Vadou Zboží není běžné opotřebení z obvyklého používání.
Postup reklamace pro Zboží a Digitální obsah
Reklamaci můžete uplatnit elektronicky na nada@dusedomova.cz. Reklamované Zboží pak zašlete na adresu Naďa Pušáková, 73912 Čeladná 503. Zboží neposílejte na dobírku, nebudu na něj brát zřetel.
Zboží by mělo být dodány kompletní, tedy tak, jak jste ho ode mě obdrželi, abych mohla reklamaci posoudit.
Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím, uveďte mi:
- vaše kontaktní údaje;
- popis vady Digitálního obsahu nebo Zboží;
- vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace;
- prokázání nákupu Digitálního obsahu nebo Zboží (nejlépe přiložením faktury).
Pokud má Digitální obsah nebo Zboží vadu, můžete požadovat její odstranění. Podle své volby můžete požadovat: dodání nové věci bez vady; nebo opravu věci,
ledaže je pro mě vámi zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný.
Odstoupit od Smlouvy nemůžete, pokud není vada významná.
Dokud nesplním svou povinnost z vadného plnění, nemusíte mi platit dosud neuhrazenou kupní cenu nebo její část.
Vyřízení reklamace
Při uplatnění reklamace vám vydám elektronické potvrzení, ve kterém uvedu datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abych vám mohla dát vědět o vyřízení reklamace.
V případě, že jste Zboží nakoupili jako Spotřebitel, vyřídím vaši reklamaci do 30 dnů od uplatnění (včetně odstranění vady) a informuji vás o tom.
V případě, že jste Zboží nakoupili jako Podnikatel, vyřídím vaši reklamaci v přiměřené době od uplatnění (včetně odstranění vady) a informuji vás o tom.
V případě Digitálního obsahu odstraním vadu v přiměřené době po vašem vytknutí tak, aby vám nezpůsobila značné obtíže – vždy ale bude záležet na povaze a účelu konkrétního Digitálního obsahu.
Po vyřízení reklamace vám vydám elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení zamítnutí reklamace.
Jako Spotřebitel máte i právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.
Reklamace Služeb
Odpovídám za podstatné i nepodstatné vady Služeb, přičemž od toho, o jakou vadu se jedná, se odvíjí i vaše práva. Podstatná vada je taková vada, kvůli které není možné Službu využít anebo vada, o které kdybyste věděli, nikdy byste si Službu nekoupili. Nepodstatná vada je taková, se kterou je sice možné Služby využít, ale nejsou ve 100% kvalitě.
Reklamaci můžete uplatnit do 6 měsíců od převzetí plnění a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení Smlouvy:
- bezplatné upravení Služby;
- odstranění vady poskytnutím Služby bez vady nebo dodáním chybějící části Služby;
- přiměřenou slevu z Ceny; nebo
- vrácení Ceny na základě odstoupení od Smlouvy.
U vady, která znamená nepodstatné porušení Smlouvy, máte nárok na: odstranění vady; nebo přiměřenou slevu z Ceny.
Není-li úprava nebo výměna Služby za jinou možná, na základě odstoupení od Smlouvy můžete požadovat vrácení celé Ceny.
Postup reklamace
Reklamaci můžete uplatnit elektronicky na nada@dusedomova.cz. Pokud chcete uplatnit reklamaci, prosím, uveďte mi:
a) vaše kontaktní údaje;
b) popisy vady Služby;
c) vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace;
d) prokázání nákupu Služby.
Upozorňuji, že Službu nemůžete reklamovat jen proto, že nenaplnila vaše subjektivní očekávání, musí se jednat o vadu.
Vyřízení reklamace
Při uplatnění reklamace vám vydám elektronické potvrzení, ve kterém uvedu datum, kdy jste reklamaci uplatnili, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje, abych vám mohla dát vědět o vyřízení reklamace.
Pokud jste nakoupili jako Spotřebitel, do 30 dnů od uplatnění reklamaci vyřídím (včetně odstranění vady) a informuji vás o tom. Můžeme se společně dohodnout i na delší lhůtě. Pokud 30 denní lhůtu nedodržím, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
V případě, že jste Službu nakoupili jako Podnikatel, vyřídím vaši reklamaci v přiměřené době od uplatnění (včetně odstranění vady) a informuji vás o tom.
Po vyřízení reklamace vám vydám elektronické potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné potvrzení o zamítnutí reklamace.
Jako Spotřebitel máte i právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace (pokud byla oprávněná a uznaná), kdy tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.
Nezapomínejme na autorská práva
Veškerý obsah na Webu a Služby, které vám poskytnu, a to včetně užitečných pracovních listů, návodů či výukových videí, jsou mým autorským dílem a jiným vlastním obsahem, a tak ho nemůžete sdílet, kopírovat či ho jinak předávat třetím osobám.
Jak zahájit mimosoudní řešení sporu?
Jako Spotřebitel se můžete v případě jakéhokoliv problému obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, adr.coi.cz). Řešení se zahájí na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo se mnou. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u mě uplatnili své právo poprvé.
Zahájit mimosoudní řešení sporu jde i online prostřednictvím platformy ODR dostupné tady:
ec.europa.eu/consumers/odr.
Závěrem:
Pro využívání mého Digitálního obsahu je nezbytné, abyste měli standardní webový prohlížeč, připojení k internetu, a to stabilní a dostatečně rychlé. Náklady, které vám vzniknou v souvislosti s komunikací na dálku, jako jsou například právě náklady na internetové připojení nebo telefon, si hradíte sami. V případě vyšší moci nenesu odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo v souvislosti s případy vyšší moci.
K poskytování Služeb jsem oprávněna na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléhám také dozoru České obchodní inspekce, co se týče dodržování předpisů na ochranu spotřebitele.
Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem.
VOP jsme oprávněni jednostranně měnit. Rozhodující je však vždy závazné to znění, které bylo účinné v době uzavření Smlouvy.
Tyto Podmínky jsou účinné od 10.1.2024.
VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM
Vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy dle § 1837 občanského zákoníku; podrobnosti najdete v článku VII. našich všeobecných obchodních podmínek. Odstoupení musí být odesláno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Toto odstoupení může učinit pouze spotřebitel a pouze v případě, že je pro dané produkty odstoupení možné.
Odstoupení od smlouvy
Adresát:
Naďa Pušáková
IČ: 73150568
Sídlo: Čeladná 503, 73912
e-mail: nada@dusedomova.cz
Zákazník:
Jméno: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Adresa: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Telefon: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ E-mail: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Požadovaný způsob vrácení peněz: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Případné číslo bankovního účtu / kód banky, na který si přeji vrátit částku:
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _/ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Číslo faktury: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Číslo objednávky: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Vrácené produkty: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Důvod odstoupení:
❏ zboží/služba vypadá jinak, než jsem předpokládal/a
❏ pozdní dodání
❏ doručeno jiné zboží/dodána jiná služba
❏ jiný důvod: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
(pro můj lepší přehled můžete uvést důvod odstoupení, nejste ale povinni to udělat)